ratamag

ratamag

ratamag

ratamag

تنوع در خرید تشک برقی


نحوه کار تشک مواج
اگر بیماری در مدت زمان نسبتا طولانی در بستر بماند امکان دارد دچار زخم بستر شود. علت اصلی زخم بسترها فشارهای زیادی است که در قسمت هایی از بدن ایجاد می شود و مسئله ی دیگری نیز مثل رطوبت در ایجاد شدن آن دخیل هستند.  ادامه مطلب ...

بلاگ های برتر

از دیگر بلاگ های ما دیدن فرمایید

  ادامه مطلب ...

هدایای تبلیغاتی خاص و ویژه

هدیه تبلیغاتی
هدیه تبلیغاتی ، برای هر مناسبت هدایای تبلیغاتی وجود دارد. از جمله: هدیه های سفارشی برای نمایشگاه ها، هدیه شخصی ارزشمند برای دوستان و همکاران. به عنوان یک کارفرما، از تلاش سخت کارمندانتان قدردانی کنید. برای کارمندان مهم نیست که چقدر برایتان اهمیت دارند اما یک هدیه کوچک همیشه لبخند بر چهره می سازد. استفاده از هدیه تبلیغاتی ایده خوبی برای خلق یک لبخند است.  

  ادامه مطلب ...

گردشگری

گردشگری گروهی ، به نوعی از گردشگری گفته میشود که در آن گروهی از افراد با هدف گردشگری در زمان مشخصی به مکانهای دیدنی مسافرت میکنند.

در گردشگری که به صورت گروهی میباشد، افراد با هدف مشخصی به مکانهایی که در گروه مطرح شده است سفر کرده و پس از زمان دقیق از سفر بازمیگردند.  ادامه مطلب ...

مزایا و معایب شومینه چیست

 

 

شومینه ، شومینه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 

    ادامه مطلب ...