ratamag

ratamag

ratamag

ratamag

کشاورزی نوین

مدیریت تغذیه گیاه تغذیه درست هر گیاه به عواملی بستگی دارد که رعایت آنها وجه تمایز یک کشاورز موفق می باشد، عملکرد بالاتر در کنار صرفه جویی اقتصادی، و تولید محصول سالم در کنار حفظ قابلیت کشت مزرعه در بلند مدتبرای مدیریت درست تغذیه گیاه،آگاهی داشتن از چند عامل لازم است در این گفتار و بخش هایی که در  آن می آیند تلاش شده است تا مخاطبان با این عوامل آشنا شوند. 

   ادامه مطلب ...

دانلود آلبوم بهمن علاء الدین به نام آستاره

دانلود آلبوم بهمن علاء الدین ( مسعود بختیاری ) به نام آستاره

 

Download New Album Masoud Bakhtiari – Astareh

 

( آهنگساز : مسعود بختیاری و منصور قنادپور , تنظیم : منصور قنادپور )

 

دانلود آلبوم بهمن علاء الدین به نام آستاره  ادامه مطلب ...

تعویض باتری گوشی آیفون و سامسونگ خود را به کجا بسپاریم؟

بدون شک گوشی‌های موبایل یکی از ابزارهای مهم و مفید برای ما محسوب می‌شوند. پس نباید متعجب شد که تعویض و خرید قطعات اصلی این گوشی‌ها و بخصوص باتری گوشی‌ موبایل یکی از دغدغه‌های کاربران و مصرف کنندگان این تکنولوژی‌ها باشد. این گوشی‌ها به انواع باتری‌های قابل تعویض و همچنین غیر قابل تعویض توسط کاربران در بازار عرضه می‌شوند. باتری‌های غیر قابل تعویض که امروزه در بیشتر گوشی‌های هوشمند و پرچم‌دار دیده می‌شوند و کم‌کم جایگزین باتری‌های قابل تعویض می‌شوند، ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم.  ادامه مطلب ...

تاریخچه ورود موبایل به ایران

نوکیا اولین شرکتی بود که گوشی تلفن همراه را به ایران آورد. پس از آن از شرکت‌هایی که در ایران به ارائه گوشی تلفن همراه پرداختند، می‌توان زیمنس، آلکاتل، اریکسون و صاایران را نام برد.



به گزارش مشرق، در سال 1973 میلادی، یعنی درست 14 فروردین 1352 شمسی روزی بود که اولین تماس تلفنی موبایل با موبایل‌های اولیه توسط مارتین کوپر یکی از مدیران شرکت موتورولا از خیابانی در نیویورک به رئیس شرکت رقیب موتورولا انجام گرفت. 

  ادامه مطلب ...

تاریخچه تلفن همراه

بسیاری از ما نمی توانیم زندگی را بدون تلفن های همراه خود تصور کنیم. این حجم نفوذ و وابستگی در مدت زمان کوتاهی رخ داده است. در حقیقت گوشی های موبایل در 20 سال اخیر بیشترین کاربردها را داشته اند.  ادامه مطلب ...